niedziela, 8 września 2013

100 post

Zaczynalam na blogu slubnym.

Razem z La Dolce, Edytka, Zonkilem, Magicznymi Slowami tworzylysmy niezlaczna piatke szalonych 'przyszlych' Mezatek. To z nimi najbardziej przezywalam, to z nimi byly plany na spotkanie sie 'po' slubie w podgorskiej miejscowosci,gdzie mieszka Edytka . Mialysmy spotkac sie na goraca czekolade, przegladac godzinami zdjecia i ogladac filmiki. Byly tez inne Kobietki jak : K&K, Sarna, Natka, Gewka, Pitk. Pozniej dolaczyla Happy. Z nimi kazda blogowa notka zawsze mogla liczyc na jakis przychylny lub mniej komentarz.

Potem slub sie odbyl i zapragnelam innego miejsca. Gdzies, gdzie moge pisac o mnie, o moich potrzebach, o silnym istynkcie macierzynskim. Znalazlam wiec blog Mamy. I tam pisalam jakis czas,ale ze wzgledu na latwy dostep do udzielania komentarzy ,moj blog czesto odwiedzali Anonimy. Nie podobalo mi sie...

Znalazlam wiec swoje ciche miejsce tutaj. I jest mi dobrze. Zaczelam w czerwcu 2012 pelna obaw przed druga ciaza. Szymcio przeciez nadal byl taki 'malutki'. Jestem szczesliwa,ze moje wspomnienia zostaly zapisane w sieci,ze moge je na nowo otworzyc i ,ze nadal caly czas jestem tutaj.



Dziekuje za komentarze i za obecnosc. Pisanie bez Was nie bylo by takie fajne.
Milo mi,ze Nas czytacie.

Zycze spokojnej i milej niedzieli...

Do uslyszenia,
Minia

7 komentarzy:

  1. Stawiam wirtualnego szampana na stół na te 100 postów :) Pisanie wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt pisanie wciąga, a czytanie komentarzy już w szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie, ja bloguje od niedawna i też to uwielbiam :)
    Oby tak dalej kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. heh :) to już 100 post ?? gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, pisanie jest naprawdę wciągające:)
    Zapraszam do mnie http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne że jest gdzie TO miejsce :) i że dalej możemy się nawzajem wirtualnie spotykac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanie wciąga, oj to prawda... więc życzę kolejnych 100, a nawet 1000 postów! :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes