czwartek, 1 sierpnia 2013

Zakupowo

Chyba jak kazda kobieta uwielbiam robic zakupy. Mam jednak tak,ze sa dni/tygodnie,ze nie kupuje nic,a sa dni,ze jak wejde w wir zakupow to ciezko mi przestac.

Sierpien - to 2-gie urodzinki mojego Starszaka. Tort zamowiony... bedzie cos takiego :


Z jego ulubionej bajeczki 'Timmy Time'. Mam nadzieje,ze mu sie spodoba ...

Kupimy obowiazkowo jeszcze mnostwo balonow, swieczki i jednego duzego z helem. 

Szymcio jezdzi juz w doroslym siedzonku. W zwiazku z tym,ze jesli juz gdzies jedziemy to zazwyczaj daleko,a Starszak kocha samochod wiec zasypia w nim bardzo szybko to problem mamy taki,ze opada mu bardzo glowka. Spedzilam kilka dni na porownywanie cen roznych sprzedawcow i doszlam do wniosku,ze poduszeczke podrozna zamowie z Chin za 8 euro ( w Pl taka sama za 69,90 zl). Patrzylam na Kalamati i na Milupek.pl,ale cenowo wychodzily dosyc sporo. Wiem,ze podusia musi byc wygodna i przede wszystkim z bawelny,wiec jak tylko dojdzie i ja przetestujemy to dam znac.. Oto Ona :


Kuzynki coreczka bedzie chrzczona we wrzesniu,a ze ciocia zorganizowana to zamowila zabawke rowniez z Hong Kongu za niecałe 6 euro. Dojdzie za 3 tygodnie akurat przed chrzcinami Juleczki


A na all zamowilam obrazek,bo bardzo mi sie spodobal. Jak bedzie rownie ladny jak na zdjeciu to poprosze Rodzicow Chrzestnych moich Robaczkow o takie tez :

Takie cudo mozna kupic tu : Malowany Anioł 

Caly czas zastanawiam sie nad urodzinowym prezentem dla Starszaka. Dzieci praktycznie wszystko maja. Myslalam o tablicy,ale ze Mikus juz staje to bedzie ciagle ja przewracal i beda sie klocic. Myslalam o takim samochodziku :

Tylko gdzie ja go schowam?

Macie jakies pomysly?

Uwielbiam zakupy.......

Pozdrowienia,
Minia!



7 komentarzy:

  1. hehe samochód fajny, ale zajmuje dużo miejsca :) pozostałe Twoje łowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołka tez mamy i też kupowaliśmy już :) fajne fajne )

    A podusia z kalamati nie taka droga, ja płaciłam 39 chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest 45 zl + 15 zl przesylka czyli wychodzi dwa razy za ta,ktora jest 'niby' najlepsza. Przekonam sie niedlugo :)

      Usuń
  3. Tort boski, też taki chce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek cudny!!! Autko na pewno będzie wspaniałym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort piękny, aż żal go będzie kroić. Co do tablicy tylko nie wiem czy u Was coś takiego jest, ale można zamówić chyba przez neta, my w to zainwestowaliśmy, a mianowicie kupiliśmy karton gips, przykręciliśmy do ściany i pomalowaliśmy specjalną farbą tablicową, która po wyschnięciu ma strukturę jak tablicy, są też farby magnetyczno-tablicowe czyli magnesy do przyczepiania i rysowania, takiej tablicy Mikuś nie przewróci, a zabawa świetna. Polecam ! Co innego mogę doradzić, a rowerek biegowy u nas jest to hit tyle, że Luli za mała nie dosięga nóżkami, ale Szymcio chyba większy więc może, u nas sprawdził się też prezent od babci dmuchany basen, to wszystko co mi do głowy przychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musia,a pokaz mi wizualnie jak wyglada ta tablica na magnesy? Rowerek mamy tylko,ze teraz Mikus chce na nim jezdzic i jest placz. Szymcio dosiega juz do pedalow,ale zbytnio nie wie do czego sluza ;-)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes