czwartek, 22 sierpnia 2013

Moje TOP 10 ,czyli co dziecko mieć powinno...

Numer 1 :

Leżaczek - bujaczek :

Ja mam Fisher Price. Lezał na nim i Starszak i Młodszy. Teraz służy do siedzenia i stawania...
Świetną sprawą jest to,że nie służy tylko w niemowlęcym wieku,ale także gdy Maluch podrośnie. Dowiedziałam się o nim od Siostry i polecam Go każdemu ,


Numer 2 :

Sophie.

Ukochana żyrafa chłopców. Nie ma to jak gryźć żyrafę za głowę czy szyję lub nogi. Droga,ale wegług mnie warta swojej ceny. Najlepszy gryzak na swędzące dziąsła :



Numer 3 :

Body Next'a. Najlepsze z jakimi miałam doczynienia. Nie rościągają się przy szyjce, są wykonane z wyjątkowo dobrej jakościowo bawełny, służą na długi czas. Warte swej ceny!



Numer 4 :

Wygodne buty do stawiania pierwszych kroków. Obowiązkowo z usztywnioną stopą. Polskich firm nie znam, polecam tą angielską CLARKS.

Numer 5 :

Przytulanka. Nie wyobrażam sobie zaśnięcia Mikusia bez niej. Uwielbia się do niej przytulać i czuć mój zapach. Obowiązkowo dla malutkich dzieci!!!


Numer 6 :

Ulubiona zabawka lub maskotka dla Starszego dziecka. Mój starszy Syn kocha poduszki. Wszędzie z nimi chodzi. Dostał więc taką... i jest jego ulubioną... 


Numer 7 :

Coś z Dr Browna. Uwielbiam tą fimę. Szymon miał butelki ,które pomagały z walczeniu z kolką. Mikołaj ma smoczka. Polecam bardzo!!!


Numer 8 :

Garnuszek Fisher Price'a. Zajmie twoje dziecko na dłużej.


Numer 9 :

Książeczki Touchy Feely. Książeczki,które zrobione są z różnych tektur,dzięki czemu dziecko nabywa różnych doznań...np.  włoski sierści pieska... itp. Każde maleństwo taką książeczkę mieć powinno !


Numer 10 :

Rowerek . Mikołaj uwielbia w nim siedzieć. Szymonek z resztą też. Niejednokrotnie jest walka,bo rowerek póki co mamy tylko jeden :





A Wy macie jakieś rzeczy,które uważacie,że każde Maleństwo mieć powinno?

Podzielcie się ze mną koniecznie !!













13 komentarzy:

  1. O buty Calrks mam, ale damskie nie dziecięce. Potwierdzam mega wygodne :) najwygodniejsze chyba jakie mam :) A za ten Top 10 dziękuję, bo przyda mi się przy wymyślaniu prezentów dla ciążastych koleżanek :) Ta żyrafa Sophie chyba bardzo popularna jest widziałam ją u wielu maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No buty tej firmy sa swietne. Dla chlopcow wlasnie ala sandalki do chodzenia po domu. Na dwor - adidasy (oczywiscie nie latem) :) oj Sofijka jest popularna :)

      Usuń
  2. Wcześniej, kiedy Emilcia była mniejsza, miałam kilka niezbędników, bez których nie potrafiłyśmy się obejść. Teraz na naszej liście są: smoczek( Lovi) i pieluszka ( tetrówka lub flanelowa) - bez tego nie zaśnie:-)
    Żyrafka całkiem fajna:) nie widziałam takiej, a co do bujaczka - u nas się nie sprawdził, mieliśmy innej firmy, a Emilka nie chciała w nim leżeć, a jeśli już - to dosłownie chwileczkę. W sumie to żałowałam, że nie kupiliśmy tego fisher price. Koleżanki miały i zadowolone były, tak jak Wy:) Nasz nie służył jako siedzonko, był jedynie do bujania...I to na pierwsze miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ja bylam zielona odnosnie lezaczkow,a ten jest naprawde fajny i przydatny na kilka lat.

      Usuń
  3. Fajne zestawienie :) Na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bujaczek, żyrafa, gryzak, przytulanka jeszcze nie do końca tak bardzo potrzebna, jakaś grająca zabawka, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka polecam... do raczkowania :0 super sie obkreca, swietnie kreci, ladnie swieci :)
      vtech migoczaca kula :)

      Usuń
  5. heh my z niezbędników, które tu się pojawiły, to smoczek nuk do usypiania, butelka medeli ze smockiem haberman która pozwoliła Ątusi na bezkolkowy żywot, no i chyba tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również skorzystam :) Bujaczek widziałam u znajomych i Małej wielką frajde sprawiało bujanie się. Ale nie wiem jakiej firmy mają. Fajna lista :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas dzbanuszek jest do tej pory super zabawką, przytulanka? bez niej Lenka nie ma opcji zasnąć, cumel, to przyjaciel Antośki, z leżaczka też korzystaliśmy teraz jest w rodzinie :) Jeśli chodzi o body to polecam również carters'a

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas okragle kolorowe kubeczki do ustawiania z Fisher Price, a od jakiegos czasu DUPLO (uwielbia) i ksiazeczka z lusterkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty u nas z wysoką podeszwą firmy Bartek, butelka Medeli Calma, smoczki lovi, elektroniczna niania z monitorem oddechu angel Care, rowerek jeszcze coś by się znalazło, ale te są takie nr 1

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes