sobota, 17 sierpnia 2013

Fotorelacja

Wstałem jak zazwyczaj...

W sumie się tego nie spodziewałem....

Rodzice weszli do pokoju z Mikusiem. Tata trzymał muffina z dwoma świeczkami,a Mama niosła balony. Zaczęli śpiewać Happy Birthday. Nigdy nie słyszałem tej piosenki,ale była fajna. Mówili w tej piosence o mnie. To chyba moje święto. Każą mi zdmuchnąć świeczki,ale ejjj zaraz...jak się je dmucha? Tata mi pomógł. Mama podała balony....ale fajny zapowiada się dzień....


Później Tata zniknął na chwilę by odebrać ciasto. Nie wiedziałem nic o nim dopóki nie otworzyłem lodówki w poszukiwaniu soku.... Tort wyglądał jak Shaun the Sheep. Jejku,chcę go zjeść...JUŻ!!!!


Potem przyszli goście. Przyszedł Marcel z rodzicami. Marcel jest śmieszny,bo takii mały jeszcze. Chyba lepiej dogadywał się z Mikołajem. Ja nie mogłem doczekać się mojego prezentu....



Potem spędziłem większość czasu bawiąc się moją nową zjeżdzalnią,ale frajda!!!! Nawet Mikuś mi pomagał...

Mama chciała z Nami fotki,więc nawet się spojrzałem....

A potem poprosiła Tatę żeby jeszcze zrobił jej z Mikusiem....


Ja zachwycałem się moimi balonami. Super są ,nieprawdaż?

A uśmiech cały dzień miałem taki (zęby mam prawie wszystkie, śmiesznie wyszło to zdjęcie)

Dzień był naprawdę miły. Spytałem się czy jutro też rodzice zaśpiewają mi Happy Birthday,ale Mama tylko się uśmiechnęła.... Zasnąłem jak kamień.... ( z balonem oczywiście )


12 komentarzy:

  1. Mamuś, tzn. Szymonku - super relacja, świetne urodzinki, a zdjęcia... przepiękne!
    Mamuś - jaka Ty piękną kobietką jesteś!
    Ależ mi się podoba ten wpis!Trzy razy przeczytałam, a nieskończoną ilość razy Was pooglądałam;)
    Jeszcze raz - Wszystkiego Najlepszego dla Twojego kochanego Starszaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! o dziwo Mojemu Mezowi tez sie notka spodobala (dalam mu do przeczytania,bo moim blogiem nie za bardzo sie interesuje). Dziekujemy :*

      Usuń
  2. Cieszę się, ze przyjęcie się udało :) Szymek widać, że bardzo zadowolony :) A Mamusia jaka dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj jak uroczo mieliście na tych urodzinkach, Szymonku rośnij zdrowo mamusi i przynoś samo szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia,widać że solenizant szczęśliwy :-) Tort boski,chętnie bym zjadła,ale lada dzień dostanę swój. A Mikuś wygląda na zdjęciach na dużego wagowo. Nie wiem,może to kwestia światła na fotkach,ale dawno nie widziałam takiego sporego malucha ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikolaj ma powyzej 97 centyla wagowego czyli tylko 3% dzieci w jego wieku wazy i mierzy tyle co On. Mikolaj ma prawie 11 miesiecy. Wazy 13 kg i mierzy 79 cm. Osobiscie kocham jego faldki i wiem,ze gdy zacznie chodzic to szybko zgubi nadprogramowe kg. Poza tym taka moich chlopcow natura. Moj M. byl tak wyrosl,ze zamiast do zerowki to wxieli go od razu do 1 klasy.

      Usuń
    2. Wow, no to rzeczywiście rośnie duży chłopak :) a dzieci małe, to chyba zawsze mają jakieś swoje fałdki, bo nie widziałam jeszcze takiego bez fałdek ;) Tylko po prostu na zdjęciu tym co trzymasz Mikusia na rękach wygląda na naprawdę dużego :) To Ci wyrosną pewnie 2 metrowe chłopaki :)

      Usuń
  5. Najlepszego dla kochanego dwulatka rośnij dalej tak cudownie na pociechę rodziców sto lat ! Piękna fotorelacja i widać po wszystkich, że urodziny udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CO ZA PIĘKNE URODZINY....RELACJA JAK Z FILMU....GIENIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Z reguly synowie mierza 10 cm wiecej niz ich Tatusiowie to oznacza,ze moi synowie beda mieli prawie 2 METRY??? :) Mikolaj podejrzewam bedzie wyzszy od Szymonka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz serdeczne życzenia dla Szymusia co piękne urodzinki miał i dla wspaniałej mamy pozdrowienia z Bielska! :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes