wtorek, 13 sierpnia 2013

Fałszywy Alarm

Pamiętam mój pierwszy w życiu fałszywy alarm.

11 sierpnia 23.00 kładę się spać. Idę jeszcze do łazienki załatwić się. Krzyczę do M. płacząc w tym samym czasie i trzesąc się z ekscytacji. Krwawię. Pamiętałam ,że jeśli kobieta w ciąży krwawi to musi jechać do szpitala. Ubraliśmy się więc i pojechaliśmy. Na lekarza czekałam prawie 4 h. Stwierdził 2 cm rozwarcie. Całą noc przepłakałam - poniekąd z ekscytacji, poniekąd ze strachu. Czulam,że to już zaraz, już niedługo będziemy mieć w ramionach naszego Syna. Z rana odwiedził mnie lekarz,który kazał jak najwięcej się ruszać. Krwawienie nie ustawało. Pielęgniarka poinformowała mnie,że jeśli rozwarcie będzie postępowało to dzisiaj urodzę. Zadzwoniłam do siostry, poinformowałam Męża. Poczułam w sobie ogromną siłę na spacery po szpitalnym korytarzu. Po dwóch mozolnych godzinach zostałam przebadana ponownie i tylko 0.5 cm więcej. No to zaczęłam chodzić po schodach. 12 sierpnia - taka fajna data ! myślałam....

Kilkanaście godzin później....

Krwawienie ustało. Skurcze zniknęły. Lekarz daje wolną rękę do wyboru. Mogę jechać do domu - mogę zostać.

Pojechałam... Chwilę wcześniej spytałam się mojej pielęgniarki kiedy ma następny dyżur. Powiedziała,że w niedzielę ma nockę. Może wtedy urodzę? pomyślałam

Wychodząc ze szpitala czułam,że Szymon już długo we mnie nie posiedzi....

3 dni później przy pomocy tej samej pielęgniarki Szymcio przyszedł na świat. Z niedzieli na poniedziałek....

Mój drogi Starszaku! to już lada chwila.... 2 latka... jejku,kiedy to minęło????

Kocham Cię :*









8 komentarzy:

  1. Najlepszego dla kochanego dwuletniego starszaka Szymonka 100 lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :D Dużo uśmiechu i pogody ducha. 2 latka to już poważny wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymonku - Wszystkiego co najlepsze!!!!
    Jesteś cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla solenizanta :) Niech rodzice będą posłuszni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekujemy Wam bardzo! zyczenia zloze juz jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla Szymonka!!! :) Dwa latka - fiur, fiur duży chłopak już :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione ale gorące życzenia dla przystojniaka Szymonka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spóźniłaś się :) Urodzinki są dzisiaj :) dziękujemy bardzo!!!!

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes