środa, 19 czerwca 2013

Z pamiętnika ciąży

...czyli jak poradzić sobie z 40 tygodniami oczekiwania...

Kupiłam sobie ten dzienniczek czytając jedną z maminych gazet. Cieszę się,że zapisywałam sobie moje odczucia ,bo teraz cudownie jest powrócić do wspomnień tamtych dni....

Tydzień 6 10/01/2011

Niestety od kilku dni jest mi bardzo niedobrze i słabo się czuję. Na USG wyszło,że wokół Ciebie Fasolko jest dużo krwiaków ,więc zażywam Duphaston i mam nakaz leżenia ... M. mocno przeżywa, ja też.....

Tydzień 7 16/01/2011

Czytając BB zastanawiam się jak się czujesz Fasolko i czy jesteś zdrowa.
Nie opuszczaj Nas proszę, bo już bardzo Ciebie Kochamy.... bądź silna proszę!
Nadal się źle czuję i nie mam apetytu.

Tydzień 12 14/02/2011

'Czuję się już o wiele lepiej. I trymestr za Nami. Przede wszystkim mam więcej energii i nawet lepszy apetyt. Źle za to śpię w nocy. Ciąglę chodzę do toalety wypróźnić pęcherz'.

Tydzień (prawie 16) 12/03/2011

Na dzisiejszą wizytę udałam się z twoim Tatą. Okazało się,że z dziewczynki stałeś się chłopcem. Cały czas nie mogę wyjść ze zdumienia. Najważniejsze jednak,że jesteś zdrowy i rośniesz pięknie.

Tydzień 23 30/04/2011

Kochany Syneczku!
Robisz się coraz większy i coraz częściej dajesz mi o sobie znać. Lubię jak mnie kopiesz :) Już nie mogę się doczekać kiedy pojawisz się na tym świecie. Jesteś naszą wielką miłością. Rośnij zdrowo! na plusie 6,5 kg

Tydzień 24 14/05/2011

Niedługo przeprowadzamy się do nowego mieszkania, gdzie wreszcie kupimy łóżeczko i wózek. Już nie mogę się doczekać. Szymciu, wariujesz u mnie codziennie,dając mi znać,że wszystko w porządku.Odliczam dni kiedy będę mogła Ciebie pocałować i przytulić Ciekawe do kogo będziesz podobny?

Tydzień 26 26/05/2011

Dzisiaj byłam na pobieraniu krwi,a Pani Doktor była na tyle miła,że zrobiła mi USG i nawet pokazała mi Ciebie w 3D. Szymuś, przecież Ty to wykapany Tatuś!!!!! Masz takie same usteczka i jesteś taki pultaśny. Jesteś taki słodki! zostało Nam 14 tygodni... czekam....

Tydzień 33 10/07/2011

Z dnia na dzień jesteś coraz żywszy,aż się boję co to będzie jak się urodzisz :) Jeszcze tylko półtora miesiąca i przyjdziesz na świat. Cały czas dajesz Mamusi znać o sobie wesoło kopiąc ją po żebrach. Rośniemy jak na drożdżach. Moja waga wskazuje już 13 kg na plusie. Nasze spotkanie już niedługo. Kocham Cię!

Tydzień 37 08/08/2011

Z niecierpliwością na Ciebie czkamy. Mam nadzieję,że za długo nie będziesz w brzuszku mieszkał. Mi dolega straszna zgaga no i ból kręgosłupa. Często miewasz czkawki ( czyżbyś był łapczywy?),a i w brzuszku coraz mniej miejsca. Buziaki Kochany!

15/08/2011 Szymonek jest już z Nami :** 38 tydzień 1 dzień Poniedziałek 3580 g 52 cm szczęścia

Jedziemy do domu...




Tydzień 11 12/04/2012

Drugą ciążę przechodzę zupełnie inaczej ( mając nadzieję,że Fasolinko jesteś Kobitką). Mam spory apetyt i nie piję już tak dużo kawy jak w ciąży pierwszej. Moją zmorą są nudności i senność,ale niestety nie mogę już spać tak długo jak kiedyś,bo na świecie jest już Szymonek. Ostatnio widziałam Ciebie Fasolko w 8 tyg ciąży i słyszałam twoje cudnie bijące serduszko.

Tydzień 15 10/05/2012

Wybacz Kochanie,że Mama tak rzadko pisze. Mam tak mało czasu. Czuję Ciebie od czasu do czasu. Zastanawiam się cały czas czy jesteś zdrowy/a i szczęśliwy/a,bo Mama tak bardzo żyje na dużych obrotach. Za miesiąc poznamy kim jesteś. Ja obstawiam dziewczynkę,a twój Tata chłopca. Kimkolwiek jednak będziesz już bardzo Ciebie kochamy. Rośnij zdrowo!

Tydzień 17 20/05/2012

Cześć Kochanie! po moim brzuszku widać,że rośniesz. Martwi mnie jednak,że mało się do mnie odzywasz. Czasami leżę w łóżku i czekam na małe puknięcię,a tam cisza. Widziałam Ciebie jednak u lekarza i byłeś/aś bardzo żywy!
Och jak cudownie mieć Ciebie pod serduszkiem.
P.S Szymcio właśnie pocałował mi brzuszek. On też na Ciebie już czeka!

Tydzień 18 30/05/2012

Narzekałam,że nic nie czuję,ale z dnia na dzień odzywasz się do mnie częściej. Szymcio zaczepia Ciebie próbując mi gryźć brzuszek. Rośniesz jak na drożdżach. Jeszcze niecałe dwa tygodnie i dowiemy się kim jesteś. Będziemy tworzyć super rodzinkę. Szymcio na pewno pokocha Ciebie od pierwszego wejrzenia. Gorzej tylko z Misią :) Całujemy mocno. Na plusie tylko 2 kg.

Tydzień 23 03/07/2012

Czas leci jak szalony. Już wiemy,że będziesz chłopcem. Ciągle się zastanwiam jak będziesz wyglądał i czy może będziesz chociaż troszkę podobny do mnie czy podobnie jak Szymon bedziesz kopią Tatusia. Jesteś bardzo aktywnym dzieckiem, szczególnie wieczorami kiedy mogę wreszcie odsapnąć po długim dniu. Kochamy Ciebie bardzo! na plusie 8 kg.

Tydzień 32 02/09/2012

Ostatnio byłam w szpitalu posłuchać twojego serduszka. Biło cudownie! Pani doktor ostrzegła mnie jednak,że leżysz już dosyć nisko i mam być ostrożna żeby nie urodzić za wcześnie. Masz już mało miejsca w brzuchu. Ciągle czuję twoje przesuwające się ciałko. Kocham Cię Syneczku!

Tydzień 34 20/09/2012

Hej Mikołajku! Jak się czujesz? Mamusia czuje Ciebie już bardzo nisko. Trochę się martwię. Pobolewa mnie brzuch, mam upławy. Wytrzymaj u mnie jeszcze troszkę. Mam nadzieję,że u Ciebie wszystko dobrze.

25/09/2012 Mikołaj jest już Nami 35 tydzień 2 dzień WTOREK 3080 g 52 cm szczęścia

Na Intensywnej Terapii z Tatusiem ....


A mówiłam Tobie żebyś się za bardzo nie śpieszył. Witam Kochany na naszym świecie... cudowne jest mieć Ciebie w ramionach pomimo,iż jesteś taki malutki....









6 komentarzy:

  1. Cudowne wspomnienia i super pamiatka :) Fajnie sie czyta te Twoje zapiski. Tez kupilam sobie dzienniczek ciazy, ale notek w nim niestety malo, bo nudnosci nasilaly sie jeszcze bardziej jak tylko bralam dlugops do reki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak ciągle pisałaś,że witasz się z kibelkiem... biedna :/

      Usuń
  2. Wzruszające :) muszę pomyśleć o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Ciąża wbrew pozorom szybko mija,a później się wszystko zapomina :) Ja kupiłam go tu : www.brioko.pl
      http://www.brioko.pl/dzienniczki/310-dzienniczek-ciazy.html

      Usuń
  3. Pięknie się czyta te dwa cudne dzienniczki, ja nie prowadziłam takiego, koniecznie muszę to nadrobić podczas drugiej ciąży, za to prowadziłam skrupulatnie dzień po dniu dzienniczek z pierwszego roku życia Niusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z chęcią bym poczytała :) napisz jakiś kawałeczek chociaż :)

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes