poniedziałek, 3 czerwca 2013

Roczek



Szok,alez to minelo...

Wczoraj...

Roczek... nie mojej Mlodszej Pociechy...

Rok od kiedy zaczelam tu pisac...

Najpierw byl blog slubny. To tam poznalam swietne babeczki,ktore do dnia dzisiejszego z zapalem pisza   
i komentuja moje posty,

Pozniej blog mamy. Tam poznalam Musie :) i pare innych Mamusiek,ale pisanie za bardzo mi nie szlo. Nie czulam sie tam...

Problemem byly Anonimy, osoby spamujace, reklamujace...

Przenioslam sie tutaj... i tu mi dobrze....bo to moje... pisze, co chce i ile chce....

Zaczynalam ,gdy Starszak mial 10 miesiecy...a teraz? Starszak za dwa miesiace skonczy 2 lata, Mlodszy we wrzesniu skonczy ROK!!!!

Z drzeniem serca czytam swoj kazdy post... piekne wspomnienia zapisane na zawsze...

Dziekuje Wam za komenntarze ,za wspolne radosci i smutki,za wsparcie, wymienianie pogladow, a przede wszystkim za to,ze jestescie!

Pozdrawiam serdecznie,
Minia

8 komentarzy:

  1. Poleciałam szybko do siebie sprawdzić ile juz blogspotuje...i co? Uświadomiłaś miże to już ponad rok...rok minął w kwietnu. Na bloghach slubnych dwa lata, pozniej tu, nastepnie w miedzyczasie blogi mam. Tu mi dobrze też. Coraz lepiej :) Fajnie ze znalazłysmy takie miejsce bo tam sie dzialy rozne dziwne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi zal,ze usunelam bloga slubnego,bo chociaz moglam sobie wydrukowac to,co pisalam,a tak pamiatki nie ma,ale coz..

      Usuń
  2. Miniu jest mi niezwykle miło, że o mnie wspomniałaś :) Miniu ja bardzo się cieszę, że jednak miałaś przyjemność jakiś czas skrobać na blogu dla mam bo dzięki temu poznałam Ciebie, mimo, że jesteś daleko i na żywo nie miałyśmy przyjemności rozmawiać mimo wszystko jesteś mi bliską osobą :))) To fakt, że na blogach mam robi się coraz dziwniej i co raz bardziej intensywniej myślę o zmianie miejsca, ale jeszcze nie dojrzałam do tej decyzji może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana , ja bym Ciebie widziala wlasnie na takim prywatnym blogu ,bo duzo piszesz i czesto :) moze kiedys sie jeszcze skusisz :)

      Usuń
  3. Czas pędzi jak szalony. Czasem dobrze jest skrobnąć jakąś notkę, dobrze jest mieć taki kąt w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja pomyślałam o swoim blogu...o każdym swoim blogu ... ślubny, Ątusi i valium zakurzone...ale dobrze mi tak teraz bo...delektuję się nową szatą graficzną Twojego miejsca w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego nowego bloga:)
    http://naszaaniolekxavier.blogspot.com/
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes