niedziela, 30 czerwca 2013

Last day of June

Konczy sie czerwiec...

Jutro juz lipiec... uwielbiam go,bo wtedy tez sie urodzilam...nie powiem ktore i kiedy,ale jeszcze z dwojka z przodu :)

Polowa sierpnia to 2 - gie urodzinki Starszaka ... w tym roku na pewno tort w ksztalcie pilki

Mikula obchodzic bedzie 1-wsze urodzinki pod koniec wrzesnia ( a mialo byc Halloweenowe dziecko)

Mezus Imieninki kilka dni po nim.

A dzisiaj ja mam swoje swieto...

I wszystkie inne Emilki ...

Zapraszam na ciacho :)




5 komentarzy:

  1. No to świętuj z pysznym ciachem i wszystkiego najlepszego dla calej rodzinki :) Ja też lubię lipiec :) imieninowy mój miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego :) A lipiec lubie - chocby za to, ze jest lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w lipcu imieniny Luli i mega urodziny mojej babci 90 :) A dla Ciebie w dniu imienin wszystkiego naj naj lepszego pod słońcem, a ciasto własnej roboty, apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes