niedziela, 26 maja 2013

Living in countryside





Widok ,gdy wyjde z domu.... bylo by jeszcze cudowniej gdyby slonko pieknie swiecilo,ale u Nas rzadko kiedy sie pojawia...

Starszak wraca do zlobka. Na jeden dzien. Stwierdzilismy,ze pomimo,iz ma brata to jednak Mikus jest za maly i Szymcio nie potrafi sie z nim za bardzo bawic,a tak pojdzie, pobawi sie, wyszaleje, 'pogada' z kumplem Joshem i wroci wyczerpany do domu,bo energii to mu naprawde nie brak.

Mikula zabkuje,ale zabka nie widac... niech juz sie wreszcie przebije...

Kuzynka urodzila 2 dni temu cudowna coreczke. Mialo byc sn - wyszlo cc. Najwazniejsze,ze sa zdrowe i szczesliwe.

Zakup samochodu nadal aktualny - mial byc Niemiec,a bedzie chyba Francuz,a ich za bardzo nie lubie,ale liczy sie maly silnik (teraz 1.8 l zjada mi benzyny 40 euro na tydzien!),a wraz z silnikiem sa i wieksze wydatki (placimy za road tax - podatek za droge? i ubezpieczenie im wiekszy silnik ,tym drozsze)

A dzisiaj nasze swieto.... zaraz koniec pracy i fruu do domu...

Bo tam juz czeka Maz...Maz i moje najcudowniejsze dzieci :*




11 komentarzy:

  1. Piękny widok zza okna do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Niusi na pewno by sie podobalo :)

      Usuń
    2. Miniu nie kuś bo u mnie mówisz i masz. Zasiewasz ziarnko w głowie, które kiełkuje i wyrasta. A w Irlandii nigdy nie byłam, więc do odwiedzin podwójnie chętna :) I co jak Tobie/Wam zwalimy się na głowę :)

      Usuń
    3. Musia - Irlandia jest piekna :) trzeba tylko trafic zeby nie padalo,a pada tutaj nader czesto :)

      Usuń
  2. Wczoraj oglądałam "Osiwadczyny po irlandzku" i tak sie zachwycałam widokami:0 i o Tobie sobie pomyslałam też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi,ze o mnie pomyslalas... a film fajny?

      Usuń
    2. Film super, niby komedia romantyczna ale w zupełnie innym stylu. Nawet mężowi sie podobał:)

      Usuń
    3. O to moze sama sie skusze,zeby go obejrzec :)

      Usuń
  3. podatek drogowy ;) piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes