piątek, 26 kwietnia 2013

Oszalałaś?

pyta się mnie mój najukochańszy...

'No,ale w sumie co Nam szkodzi. Będzie weselej' - powiedziałam.

'Nie, na razie na pewno nie.. widzisz jak Nam jest ciężko. Po co Nam TRZECIE DZIECKO?' - mówi M. i ucieka ode mnie gdzie pieprz rośnie.

Chyba pokręciło mi się w głowie,a może podświadomie marzę o dziewczynce.

Bo brzuchy póki co były dwa podobne :



Bo mam jakiś sentyment... bo moje dzieci tak szybko rosną. Bo jeden to już w sierpniu 2 lata będzie miał,a drugi zaraz po nim roczek...

Wiem,że to szaleństwo,bo jeśli z dwojgiem jest Nam tak ciężko to jak tu ogarnąć jeszcze trzecią bezbronną osóbkę.

'A jak ją wyżywić, wiesz ile szkoła kosztuje? - mówi mój M.

Wiem - myślę sobie,ale nie upieram się. Przecież to będzie nasza wspólna decyzja...

Może jeszcze kiedyś... będę  nosić pod serduszkiem trzeciego Robaczka...

A może już w ogóle...

Ja Bóg da... i jak Mąż zechce... :)

Miłego dnia Babeczki!!!!

9 komentarzy:

  1. jak Bóg da! ale faktycznie, mnie też się marzy :) ale jeszcze nie... jeszcze kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka lat to pewnie mi sie odechce :)a M. zachce :)

      Usuń
  2. Miniu, rozkręciłaś się ;) duże rodziny są super, ale dla mnie dwoje dzieci to max. Czasy są trudne, w wielu przypadkach troje dzieci to 'luksus'. Ale życzę, skoro nie wykluczacie takiej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chcialabym,ale co z tego...sama sobie dziecka nie zrobie i tak jak mowisz... zycie proste nie jest,a z trojka to juz nie lada wyczyn ,by nie tylko je miec,ale tez wyzywic i zapewnic dobre zycie...

      Usuń
  3. eeee 3cie to już dużo więcej różnicy nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się marzy trójka dwie dziewuszki i synuś, ale trójka to już luxus pieniężny, ale co ma być to będzie Miniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwaznie Miniu:) Ale niech Bóg Wam da:) My się cały czas na to drugie nie mozemy zdecydowac... Ale marzy mi sie coraz bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez bym chciala 3 . Mąz się wtedy smieje ale coś mi sie zdaje ze tez by chcial :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes