niedziela, 21 kwietnia 2013

Moj 7-miesieczniak (korygowany 5 miesiecy i 3 tyg)

Juz 25 kwietnia Malutki skonczy 7 miesiecy . Pierwsze zdjecie to moj mlodszy przystojniak,a drugie to Starszak w jego wieku :) podobni,nieprawdaz? Szymcio ma inne oczy (mamine). Mikolajek za to tatusine :)



Przeciętny niemowlak waży w tym wieku już ok. 9 kg i nosi ubranka o rozmiarze 64. Boi się obcych i doskonale rozpoznaje tych, którzy są z nim najczęściej.

Moje dziecko do przecietnych nie nalezy. Wazy 11,8 kg!!! i mierzy 75 cm. Nosi ubranka w rozmiarze 80 ,a nawet i niektore 86.

Pewnie używa rączek i paluszków, które są coraz sprawniejsze. Chwyta różne przedmioty, dotyka ich w poszukiwaniu nowych doznań, używa do zabawy. Wszystko bierze do buzi...

Oj lubi lapac wszystko...szczegolnie koteczki ogon sobie upodobal :)

Dziecko pewnie czuje się z osobami, które dobrze zna, i coraz bardziej obawia się obcych. Zaczyna reagować na własne imię. Potrafi okazać złość i radość, a także niechęć. Zaczyna uczyć się odmawiania. Gdy czegoś nie chce, będzie dawać do zrozumienia, że mu się to nie podoba.

Mikus jest bardzo madry. Jestem w szoku jak szybko sie rozwija przy Starszaku. Uwielbia jesc ( hmmm jego waga o tym swiadczy) . Nie znosi kiedy mu jemu przy stole,a on siedzi na bujaczku. Uwielbia chrupki kukurydziane :) zabiera mi miske ,jak go karmie, krzyczy jak chce jeszcze cos zjesc,a juz nie ma, uwielbia wkladac i wyjmowac lyzeczke z buzi, nadal nie potafi pic z niekapka,ale sie nie martwie...
Siedzi coraz pewniej i dluzej sam. Turla sie po calym domu. Gada jak najety.

A tak jeszcze niedawno byles w brzuszku...
Tak jeszcze niedawno przywitales Nas 5 tygodni za wczesnie...
Tak jeszcze niedawno Starszak byl jedynakiem.. a teraz mamy Ciebie...

Jestes naszym calym swiatem. Jestem spelniona Mama i Zona i Kobieta.

Kocham moje zycie :) nawet z klodami pod nogami :)






6 komentarzy:

  1. :* spelniona, szczesliwa, dzielna Minia, la

    OdpowiedzUsuń
  2. Minia taka by się zdawało mini, a tu jak pozory mylą spełniona 100% pewna siebie duża Minia przez duże M :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i dzieciaczki Mini też raczej nie mini ;) rosną Ci synowie jak na drożdżach :) faaajowe chłopaki, też już bym chciała rodzeństwa dla Aluśka :) coś mi mówi, że i ja wtedy będę mogła powiedzieć o sobie, że jestem spełniona, bo teraz jeszcze czegoś mi brakuje..

    OdpowiedzUsuń
  4. to już minelo siedem mieciecyyy? jaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ślicznych dzieciaczków :) Podobni...

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo to mają podobną wagę z Lulinką :) ona netto prawie 11:) ach te dzieciaczki rosną :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes