sobota, 9 marca 2013

Zaskoczenie

Bo byl Dzien Kobiet...

A Minia nie dostala kwiatkow od Meza,chociaz kupil jej tydzien wczesniej.... o takie wlasnie

Minia czesto bywa na FB. Spojrzala wiec ,ze jest konkurs... od Mamas Cakes .

Zamawia tylko u nich. Konkurs brzmial :


Dlaczego kochasz byc kobieta?

Wiec Minia w przerwie na kawe usiadla do komputera i wyrzucila z siebie : 

 Jak na kobietę przystało :
jestem zmienna jak pogoda,
szczęśliwa jak nigdy,
zdrowa jak dąb,
uparta jak osioł,
nadopiekuńcza po Matce,
oszczędna po Ojcu,
zgryźliwa jak przed @,
zwariowana jak nastolatka,
pamiętliwa do bólu,
zakochana na zabój,
pracowita jak pszczółka,
zaradna taka jaka mama być powinna...
Temperament mam duży,ale mojemu Mężowi on służy 


  I wygrala. Pierwszy raz w zyciu cos wygrala. Wygrala TORT SMIETANKOWY ... do odebrania jutro.

Moze jednak troche szczescia ma....  







9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mogę się podzielić...starczy dla wszystkich :)

      Usuń
  2. Wow, gratulacje! :)
    I tak właśnie znalazłam Cię na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje!! Pieknie napisane! :* la

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie. Mówiłam, że masz talent do pisania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!!!//Sarna

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes