wtorek, 19 marca 2013

Właśnie dlatego...

Właśnie dlatego nie chciałam chrzcić Mikusia ZIMĄ, bo nie jesteśmy przyzwyczajeni do takich temperatur, do opadów śniegu , do ubierania się na cebulę.

Czemu lecąc do Polski raz na ruski rok musi być zimno???

Biegiem pobiegłam kupić Mikusiowi jakąś zimową czapkę... u Nas znaleźć zimowe rzeczy w marcu graniczy z cudem. Szymon jedzie w adidasach, ja też. Miałam ubrać szpilki do kościoła...no chyba,że w piątek szybko kupię jakieś zimowe buty...

Naprawdę pogoda płata figle...

Do wylotu dni 2. Pisać już nie będę,ale zamelduję się z Polski.

Torby dwie spakowane, dwie małe jeszcze na sam koniec. Jakby nie patrzeć lubię mieć wszystko zapięte na ostatni guzik. Online check in do zrobienia dzisiaj wieczorem. Parking trzeba już też zarezerwować.

W czwartek u Nas ma być +12'C. Do widzenia wiosno na 2 tygodnie???!!

Powiem Wam jedno... załamka...

Trzymajcie kciuki za bezpieczny i udany lot. I za niemarudzące moje dwie kochane pociechy.

Szymcio był dzielny na ścinaniu :

I nie wiem czemu znowu bokiem mi sie znowu wgrało...

Pozdrowienia..
Do usłyszenia, ahoj :)
Minia


9 komentarzy:

  1. Mialo byc w tym tygodniu 12 stopni ;/ moze sie jeszcze zmieni :) szerokiej i spokojnej drogi i udanego pobytu w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miniu kolejna wspólna łącząca nas rzecz w ub. roku podczas chrztu Niusi miałam plan tak jak Ty założyć szpilki do kościoła, a skończyło się na kozakach i ubraniu Niusi na cebulkę, bo co 8.04 o zgrozo spadł śnieg :/ Na długo do PL i gdzie w PL będziecie jeśli można spytać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ja już cała przerażona jestem... bo wiesz jak to jest...tu ciepło, tu zimno.. o chorobę bardzo łatwo,gdy się człowiek przeziębi..

      Lecimy do Gdańska, jedziemy do Elbląga i tam będziemy większość czasu. Odwiedzimy też moje miasto Bydgoszcz i spędzimy tam dwa dni . Wracamy 2 kwietnia, a ja do pracy już 8 :/

      Usuń
    2. Czyli polskie wybrzeże wita :)

      Usuń
  3. POWODZENIA i słoneczka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo dobrej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego pobytu!!! Bedzie dobrze..trzymam kciuki za wiosne ;) i za Chlopcow, by byli dzielni i silni i przeziebieniom sie nie dali! La

    OdpowiedzUsuń
  6. noooo to jak będziesz leciała nad GDA to mi pomachaj :) kupiłam sobie buty...wiosenne...teraz muszę zimowych szukać...

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes