czwartek, 14 marca 2013

Przed wylotem myśli kilka

Spełniłabym się w takiej pracy organizując komuś wyprawę, weekend away, czyjegoś pobytu gdzieś, w znalezieniu idealnych wakacji, dobrego hotelu, tanich lotów.
Uwielbiam organizację... może biuro turystyczne?

Do wylotu pozostało dni 7. Tak bardzo jak się doczekać nie mogę to tak równie samo się denerwuje.
Bądź co bądź dzieci mają rutynę, teściowe mieszkają w M2 i na samą myśl,że w jednym pokoju ma być nasza czwórka robi mi się słabo. Po prostu odzwyczaiłam się od bloków, od mieszkań w których jest 23-24'C ( u Nas max.20'), od maluśkich przestrzeni, od wind itp. Nie wiem jak Szymon będzie spał z Mikołajem w jednym pokoju ( nawzajem będą siebie wybudzać), jak my mamy zmieścić się na jednej kanapie z Mikusiem,a Szymon pewnie i tak koło 6 dołączy do Nas. Egh... szczerze? to na samą myśl mam już dosyć....

Załatwione mamy już :
- bilety na samolot,
- hotel dla kota,    
- menu na Chrzciny uzgodnione,
- pokoje w hotelu dla wyjątkowych gości też są,
- moje kreacje (w ostatniej chwili kupiłam na ebayu sukienkę LIPSY, hmmm...zobaczymy),
- naprawa samochodu ( Fordy szczycą się w psuciu hamulca ręcznego),
- lekarza ( którego przepisane maści słabo pomagają i chyba poszukamy kogoś w Polsce - dla Mikusia),
- profesjonalny fryzjer dla Szymusia (będzie siedział w samochodziku i oglądał baje),




Załatwione być musi :
- parking na lotnisku,
- regulacja brwi dla mnie,
- pakowanie i ogarnianie,
- kupienie szatki na Chrzciny + nauki + spowiedź,
- zamówienie tortu,

I to chyba tyle do załatwiania.

Na koniec moje przekochane dziecko smakujące andruty... uśmialam się z niego bardzo :)

Mikus - kliknij


Pozdrowienia,
Minia


9 komentarzy:

  1. uśmiałam się też :D brawo młody! a szatki i świecy nie organizują chrzestni? u nas jest właśnie taki zwyczaj...

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas organizacja chrzcin się zaczęła. Zaproszenia -wybieranie w trakcie. Kreacja dla Mai - jest. Lokal-załatwione, kościół-tez. Tylko dokumenty, menu i kilka innych spraw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już koniec organizacji, a szkoda,bo tak strasznie lubię :)

      Usuń
  3. U nas 8.04 minie rok jak mieliśmy naszą wielką imprezę chrzciny Niusi. Też uwielbiam organizacje wszelkie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie,ze wiele Nas laczy ;-)

      Usuń
    2. Wiesz też coraz częściej odnoszę takie wrażenie :)

      Usuń
  4. Pozwólcie, że się do Was przyłącze i pozwolę sobie stwierdzic, że ja również uwielbiam organizację, lubię marzyc, a później planowac :), a przede wszystkim uwielbiam wiedziec, że czeka mnie cos ekscytującego - np. takiego jak podróż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) to jest Nas więcej :) Magiczne, nie można czytać twojego bloga. Bynajmniej ja dostępu nie mam :(

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes