poniedziałek, 25 lutego 2013

Could you help me, please?

Nie wiem dlaczego,ale rzeczy dla dzieci kupuję zawsze idealnie rozmiarowo, ładne, super jakościowo i wtedy przychodzi czas na mnie.
W ostatnim czasie kupiłam sukienek dwie ( w tym ta ) ;

Do niej dokupiłam piękną, białą marynarkę na all. To nic,że okazało się,że jest kremowa i wielka jak dla starej baby pomimo rozmiaru 10. Poza tym kompletnie nie pasuje do tej sukienki,bo sukienka letnia,a marynarka ciężka. Wkurzyłam się...

Wcześniej kupiłam czerwoną marynarkę.. bo już miałam śliczną kopertówkę czerwoną z Born'a i kupiłam szpilki czerwone (co się okazało wkładka 24,5 cm wcale nie jest 24,5 i moja noga ledwo w nie wchodzi!!!! - to też 'udany' zakup na all). Co się okazało ... nic do niej też nie pasuje,oprócz czarnej spódnicy :
Tak sie mialam ubrać na Chrzest u mojego Chrześniaka, no ale znalazlam w szafie dwie inne sukienki :


Ta kupiłam rok temu i nigdy nie założyłam... problem w tym ,że nie mam żadnej narzutki i tu chcę waszej pomocy. Co mogę ubrać ? Koniec marca za ciepły nie będzie,a ja zmarźluch... Sweterek nie pasuje, może bolerko ,ale jaki kolor? Nie chcę już bez sens wydawać kolejnych pieniędzy,a nie jednyną 'doradczynią' jest mój Mąż.



Do tej też już coś innego będzie pasowało...

Mam szpilki praktycznie w każdym kolorze : czarne, białe, szare...

Proszę Babeczki pomóżcie mi dobrać garderobę, bo mam już niewiele czasu...

Pozdrowienia,
Minia

9 komentarzy:

  1. a może jakiś wiosenny trencz?? :) jakiś ładny płaszczyk noooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuję wiosenny płaszczyk,ale będzie mi zimno na krótkim rękawku,czy nie?

      Usuń
    2. u nas ciezko cokolwiek przewidziec heh. w maju byl snieg 2 lata temu a w marcu moze byc wiosna :) moze jka bedzie zimno to jakis sweterek i pozniej go zdejmiesz razem z plaszczykiemi juz

      Usuń
  2. Sukienka z górą brązową bomowa i jak dla mnie idealnie pasować do niej będzie czerwona marynarka widoczna na zdjęciu powyżej i czerwone szpileczki, chyba, że już próbowałaś takiego połączenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty Babinko gdzie zniknelas na jakis czas? jak Niusia? dziekuje za opinie..

      Usuń
    2. Urlopowaliśmy się w górach :)

      Usuń
  3. nie poradzę bo się nie znam :/ ale za to stwierdzam z całą stanowczością, że sukienka z trzeciego zdjęcia jest po prostu śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje... kupilam rok temu i nigdy jej nie zalozylam...

      Usuń
  4. Ja też uważam że ta z 3 zdjęcia jest boska. U mnie w szafie wisi jeszcze twój biały płaszczyk z Orseya. Haftowany. Ten który kiedyś pożyczyłaś mamie. On by pasował idealnie do tej trzeciej sukienki. Jak przyjedziemy na chrzciny to mogę ci go przywieźć. Buziole

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes