środa, 21 listopada 2012

Wiatr w oczy...

'Bo pieniadze szczescia nie daja'.. mowila zaciecie Mama.
No nie daja,ale fajnie jest jak sie ich duzo ma.

Rezerwy sie koncza.
Rachunek za szpital - 10 000 euro. Dobrze widzicie. 9 nocy. Tak, sluzba zdrowia w Irlandii jest platna... za wejscie na IP 100 euro i niewazne,ze niemowlak czy emeryt. Placisz i juz. A szpital ma marne 13 mln euro zadluzenia. Pytam sie jakim cudem???

Dzisiaj znowu do lekarza,bo Mikusiowi przez moj cholerny antybiotyk brany miesiac temu wyszla grzybica na pitku. Dostal lek,ktory nie dosc,ze nie pomogl to spowodowal silne bole brzuszka. Jedziemy po drugi i 60 euro na dzien dobry zostawione na recepcji.

Znajomy,ktory niedawno kupil sobie samochod 2008 rocznik i ma odlozone pieniadze na mieszkanie wlasnie dostal zwrot podatku ot kilku tysiecy euro.

Ja jak dostaje list z Urzedu Skarbowego to albo nic do zwrotu albo trzeba jeszcze doplacic...

Bo niby nie powinno sie zazdroscic,ale ja nie zazdroszcze...jest mi przykro,ze im nie jest potrzebne,a Nam akurat tak. Rezerwy z konta oszczednosciowego dobiegaja konca... Swieta tuz tuz. Chorobska odczepic sie nie chca.

Pracy nie mam,bo na macierzynskim,a macierzynski krocie. Zlobek ciagnie az 200 euro tygodniowo ,wiec przy moim dochodzie zostaje mi 40 euro.

Czasami wydaje mi sie,ze zycie jest cholernie niesprawiedliwe...

'Jakos damy sobie rade' - mowi M.
'Pewnie, damy,bo musimy...ale czemu akurat Nam teraz wiatr wieje w oczy???'

7 komentarzy:

  1. NIesprawiedliwe...ehh :( ale musicie dać radę...Wasze dzieciaczki są największą radością

    OdpowiedzUsuń
  2. Miniu często bywa, że nieszczęścia chodzą parami, ale jak się już od Was odczepią, odkleją to na dobre i przyjdzie wtedy szczęście, dużo szczęścia. Pamiętaj jutro też jest dzień i zaświeci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. choc wiem, ze zabrzmi to banalnie...i ze juz to powtarzalam..ale silniejszej, dzielniejszeja. bardziej walecznej niz Ty nie znam...wierze, ze pojawi sie slonce.. ze min smutki i troski...:*** la

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak Musia napisała - nieszczęścia chodzą parami. Wierzę, że niedługo karta się odwróci na Waszą korzyść. Życzę dużo zdrówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilko, odwroci sie. Jak nie teraz to za chwile. Nie martw sie. Oszczednosci znowu sie nagromadza. A zdrowie synka... Sama wiesz, najwazniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. zamurowało mnie jak zobaczyłam podsumowanie ze szpitala.. to przecież ogromne pieniądze.. rety! Ale dacie radę.. musicie.. musimy, bo u nas podobnie :(

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes