wtorek, 7 sierpnia 2012

Juz prawie rok...

Od kiedy jestem z Wami na tym swiecie ...
Do tej pory umiem :

- chodzic za raczki,
-chodzic sam podpierajac sie mebli lub sciany,
- uciekac na czworakach do schodow i wpadac w histeryczny smiech,gdy slysze jak Mama z panika biegnie za mna,
- uderzac we wszystko co halasuje,a najbardziej w jakies blaszane pudla i gary,
- otwierac z ciekawoscia kazda szafke w kuchni,
-zagladac do bebna pralki,
- pomagac Mamie zrzucac rzeczy z suszarki,gdy Ona spieszy sie wieszajac pranie,
- gonic kotke,
- probowac zlapac kotke za ogon lub obojetnie za jaka czesc ciala,
- otwierac szuflady i wyjmowac Taty kosmetyki albo skarpetki,
- stac w lozeczku tak dlugo ,dopoki nie zechce mi sie spac,
- niby glaskac, a tak naprawde ciagnac Mame za wlosy wyrywajac kazdy pojedynczy,
- tanczyc kiedy Tata ma mnie na barkach,
- probowac ugryzc Mame w brzuch ,gdzie mieszka Mikolaj,
- rozrzucac jedzenie po calej kuchni,
- pic z niekapka (hurrra, nauczyl mnie Tata),
- zabierac Tacie ulubionego pilota i chowac w kartonach,
- rozpoznawac co lubie,a czego nie,
- robic papa, mowic mama, tata, daj, baba i inne w moim niezrozumianym jeszcze jezyku,
- zabierac Mamie lub Tacie telefon,pomimo,ze mam dwa juz stare,ale ich nie lubie,
- otwierac sam drzwi,
- stawac na palcach ,gdy chce czegos bardzo dotknac,
- myc zeby z Mama lub Tata,
- zagladac co kocia robi w kuwecie,
- lapac kamyczki,ale Mama nie pozwala mi ich jesc,
- rzucac kulu - bulu (pileczki),

I ogolnie wszyscy mowia,ze wesoly i towarzyski ze mnie chlopak....

Dziekuje Wam kochani Rodzice... juz za kilka dni bede mial rok, juz rok... 15 sierpien 2011, szpital w Galway, kraj Irlandia, godzina 4:28 am , dzien poniedzialek... caly i zdrowy 9/10 pkt Apgar. Jestem z Wami i chyba jestem szczesliwy :*

6 komentarzy:

  1. pewnie, ze szczesliwy! szczesliwy rozrabiaka :) la

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwy i utalentowany młody mężczyzna :) no i wkrótce w roli starszego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak czytam to widzę w tych opisach swoją Niusię idealna kopia dokładnie takie same zachowania :) Szczęśliwy i kochany prawie roczniak :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszechstronnie uzdolniony Szymuś:) No i wkrótce jedyneczka z przodu:) Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest szczęśliwym dzieckiem, a jakim farciarzem... świętuje urodziny w dzień wolny od pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) gdyby jeszcze mieszkal w Pl to mialby wolne,ale tutaj juz nie :)

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes