poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Czekoladowy Tort i inne...

Czekoladowy tort w ksztalcie serca ..... BYL.... bo Szymek lubi czekolade,a jeszcze bardziej galaretke no i truskaweczki tez !

Dora the explorer - balon z helem... obowiazkowo,bo Szymcio jak na faceta przystalo - lubi kobitki!

Swieczka z grajaca HAPPY BIRTHDAY - oj tak

I spokoj... w gronie rodzinnym, znacznie mniejszym,niz planowano... tylko Mama i Tata i kot... i Solenizant..

Wybralismy takze kielicha... duzego od wina,bo rodzice od wodki nie mieli,a pozniej zainteresowal Go pieniazek. Ksiazeczka z modlitwami nie zainteresowala go w ogole. Dzien minal szybko,za szybko.

Moje dziecko ma juz ROK! a nawet rok i kilka dni :)



=============================================================

Samopoczucie - hormony coraz bardziej daja o sobie znac. Jeszcze 10 tygodni do narodzin naszego Drugiego Sloneczka. Jest mi ciezko, jeszcze ciezej,bo Szymon stawia juz sam pierwsze kroczki. Lada chwila bedzie chodzil sam, baaaa on trzymajac sie za raczki woli biegac :)
Trafilo mi sie zywe zloto :) a i ten w brzuch jest takze bardzo ruchliwy :D

Boli mnie podbrzusze...szczegolnie jak chodze, podnosze cos. Czytalam,ze to niby miednica sie rozszerza, Nie boli kiedy leze lub siedze. A kiedy leze? ciagle brakuje mi snu...spalabym i spala...
Boje sie, sprawdzam czy czasem wody mi nie ciekna. Ginekolog przyjmuje raz na dwa tygodnie,w szpitalu spedzilabym pewnie kilka godz na wizyte doktora. Poczekam jeszcze... jak bedzie nadal bolalo to pojade. poki co modle sie,ze to nic powaznego. Przeciez wizyte mam 31 sierpnia,ale co z tego jak oni ginekologicznie nawet nie sprawdzaja...czasami wkurza mnie ta sluzba zdrowia.

Pogoda czasami zaskakuje. W sobote bylo tak pieknie,ze pojechalismy na jedna z ladniejszych plaz w Irlandii i widac,ze chlopaki mieli sie swietnie .



Ostatnio rozmawialam z kolezanka ( ta, ktora ma zawsze 1000 pytan do) i pytala sie czy chce cesarke. Oburzylam sie. Uwazam,ze cesarskie ciecie bo 'widzi mi sie' powinno byc zakazane. U Nas jest robione tylko w wypadku nie obrocenia sie dziecka lub zagrozenia zycia matki lub bobasa. Chce rodzic naturalnie jak poprzednio. Chce bez znieczulenia. tak,bez Epiduralu,ktory jest tutaj za darmo. Tak, chce... bo wiem,ze bol jest do zniesienia.Zdziwila sie,bo jak to,ze za darmo,a ja nie chce. Nie chce,bo zaden Anestezjolog nie bedzie mnie kul, nie w kregoslup..moga wystapic powiklania,nie to nie dla mnie... Bedzie bolalo,ale jest to bol warty Cudu,ktory po kilku minutach ( sa takie kobitki:)) /godzinach meczarni znajdzie sie na twoich piersiach. Taki maly, bezbronny czlowieczek...

Och, ciekawe jak wyglada, jaki jest,jaki bedzie...
=============================================================

Chusta zakupiona. Bedziemy uczyc sie nosic w niej Mikolajka...a moze nawet Szymcia :)


Wracam do pracy...
Pozdrowienia ( P.S na blogu mamy mnie juz nie ma...jakos sie nie czulam...tu jest mi dobrze)
Minia

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że na blogu mamy Cie już nie ma, ale będę regularnie zaglądać tutaj, bo chcę wiedzieć co u Was :) Wszystkiego najlepszego dla rocznego Szymcia. U nas Niusia zaczęła biegać na dobre w 14 miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie! Dziekujemy pieknie!

      Usuń
  2. Nie wiem co napisać tyle informacji się tu pojawiło i nowinek hiih :) . Szymciowi najlepszego. Tobie zdrówka i cierpliwości. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama, Tata, Kot, Solenizant no i Mikołajek przecież:) Urodzinowe usciski dla Szymcia:) Jak ten czas leci
    :) Trzymaj sie dzielnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj dla Szymcia :) Niedługo dostanie najlepszy prezent od rodziców - Braciszka :)

    Chciałabym rodzić naturalnie, ale niestety to niemożliwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,ze bedzie sie cieszyl z takiego prezentu :):) Rozumiem :( ale co innego nie moc,a co innego chciec,bo sie nie chce naturalnie :/

      Usuń
  5. spoznione..jednak wszystkiego co najcudowniejsze dla Szymusia! 10 tygdni??? to juz za chwilke!!! trzymaj sie :* la

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes