czwartek, 12 lipca 2012

Nie lubię....

.... sytuacji ,gdy odwiedziliśmy dzisiaj 4 żłobki i tylko w jednym jest miejsce za takie pieniądze,że nawet mój cały etat nie wyrobiłby na żłobek,
.... w kolejnym z 31 kolejności na liście zrobiliśmy się 14 i nadal czekamy ( Szymcio zapisany był jak miał 6 tygodni),
....gdy od tygodnia słonko ani razu nie wyjrzało za chmury i na termometrze jest tylko 13'C,
.... gdy zawsze wybierając się tylko po materacyk do łożeczka (którego nie zakupiliśmy) w naszym koszyku znalazły się pierwsze sztucće, talerzyki i miseczki dla Szymcia, zabawki do kąpieli i ochronne nakładki na stół,
.... Michał ma zły humor i wszystkim się udziela,
.... Szymcio ma 'arszenikową godzinę ' ( przeważnie godzinę przed spaniem) i człowiek wychodzi z siebie żeby mu dogodzić,a i tak jest źle,
...... gdy Misia zaczyna harce o 23,a ja chcę wtedy spać,
.... gdy nie mam chwili dla siebie i Mężusia,bo On śpi,a jak nie śpi to ja padam na twarz,
.... nie mieć czasu,
.... ostatnio nie wchodzą mi żadne fastfoody,
.... szaleńczego ruchu w pracy,
..... gdy to ja zawsze pierwsza muszę się do wszystkich odzywać,
..... budzić się w nocy i brać Szymka do łóżka,bo on nie może ponownie zasnąć,
.... mieć zgagi,a od kilku dni Mikołaj daje mi znać,że pewnie podobnie jak i Szymon będzie miał długie, czarne włosy
.... myśli,że nie mogę nic zaplanować,bo rozwiązanie już za 15 tygodni,
.... zastarszania,że z dwójką Małych dzieci będzie mi ciężko (jak będzie to na pewno napiszę Wam jak sobie radzę),
.... sytuacji ,że nie wiem czy mam się śmiać,czy płakać,
.... dni jak dzisiaj kiedy już jest późno,a ja nadal siedzę na necie...

Taki jakiś dzisiejszy dzień...ciemny, szary, pochmurny, deszczowy...
Welcome to Ireland !





3 komentarze:

  1. Zapraszamy do Polski ;) u nas troszkę cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że tylko w Polsce mamy taki problem ze żłobkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście powariowali z tym tak wczesnym zapisywaniem dziecka do żłobka czy przedszkola. A co do pogody to u nas w KRK ktoś włączył klimatyzacje na zewnątrz i jest całkiem przyzwoicie:)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes