czwartek, 5 lipca 2012

Chcialo by sie o czyms napisac..

..ale jakos tak weny brak. U Nas nic ciekawego sie nie dzieje. Plany wakacyjne w Polsce odeszly w sina dal. Powod? M. ma tylko 10 dni platnego urlopu do konca roku. W Ie nie ma takiego czegos jak tacierzynski w zwiazku z czym potrzebuje go jak najdluzej mozna. Tesciowa nie przyleci z przyczyn osobistych ( w to mi graj :P), moja Mama niestety ma inne plany. Pozostaje Siostra,ktora moglaby przyleciec na tydzien,ale sama ma dwoch chlopakow do opieki i nie wiem co by tu wykombinowac ;/

Do Polski nie lecimy,ale wzielismy sie za zwiedzanie Irlandii,dlatego tez namietnie szukam jakiegos zakwaterowania na koncowke lipcowego weekendu (szkoda,ze temperatury nie takie jakie byc powinny w lipcu :P)

Urodzinki za kilkanascie dni, Synus za miesiac. Nie planujemy nic specjalnego, moze uda Nam sie wyskoczyc na jakis dobry lunch do miasta.Namietnie zastanawiam sie co mu kupic Smykowi.Macie jakies pomysly na roczek? Szaleniec tak juz wariuje w chodziku,ze dajemy mu 2-3 tyg az bedzie chodzil sam. Imponujace jest to jak szybko zaczal sie rozwijac. Mamusia jest z niego dumna!

Miasto me zawalone ludzmi z powodu finalu Volvo Ocean Race. http://www.volvooceanracegalway.ie/
Nie jestem w stanie powiedziec jak duzy ruch panuje i w miescie i u mnie w hotelu. Jednym slowem odliczam do zakonczenia tejze imprezy,bo autobusy sie spozniaja, tworza sie masakryczne korki i w ogole nie lubie takiego nawalu osob.

Pozostalo mi 16 tygodni. O rajku! 4 miesiace do rozwiazania. Szok! Maly coraz aktywniejszy. Zastanawiam sie czesto jak bedzie wygladal. Czy znowu kopia Tatusia ,czy tym razem moze jednak wiecej z Mamuski?

Dzisiaj zaszalam. Kupilam sobie tusz do rzes Scandaleyes Rimmel'a - ktoremu mowie NIE. Za duza szczoteczka ,ktora powoduje,ze rzesy odbijaja mi sie na brwi i musze co chwile przegladac sie w lustrze czy nie ma go jeszcze gdzie indziej, czerwony lakier do paznokci (wykorzystujac moment,ze w pracy zrobilo sie cicho juz lsni na moich paznokciach) i to na tyle. Rzeczy nie kupuje,bo ciazowych mam nawet sporo...

No i takie to Miniowe Zycie jest... w sumie nic ciekawego,a jednak cos tam napisalam :)

Pozdrowienia,
Minia

11 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o tusz. Jakiś czas temu odkryłam firmę MIYO (to jest jakiś odłam Pierre Rene). Uwielbiam ich tusz do rzęs.
    Mają świetne lakiery do paznokci. Super odyżwkę do rzęs. Jeśli masz możliwość - poproś kogoś z rodzinki niech Ci kupi i np. wyśle. Tusz kosztuje ok. 9 zł. Uwielbiam go.

    Ooo są nawet na Allegro :)
    http://allegro.pl/miyo-tusz-do-rzes-super-lash-i2437621634.html

    i odżywka

    http://allegro.pl/miyo-lash-conditioner-odzywka-do-rzes-nowosc-i2446822036.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Natka. Ja rzadko kiedy uzywam tusz. Mam taki jeden stary,wiec postanowilam kupic sobie nowy,a tu takie obrzydlistwo :D

      Usuń
  2. Firmę Rimmel lubię. Często kupuję ich podkłady, ale tusze jakoś mnie nie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zawsze eksperymentuje i nie zawsze wychodzi mi to na dobre...a nie będziecie spędzać roczku Szymcia z rodziną większą? U nas jakaś taka tradycja się przyjęła, że na roczku jest trochę rodziny ...odkąd pamiętam...miłego pracowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie mielismy leciec na urodzinki Szymusia do Polski. Niestety jednak wyszlo inaczej :( no i Urodzinki spedzimy w o wiele mniejszym gronie niz myslelismy.Na pocieszenie podobno 1wszych Urodzinek dziecko nie pamieta ,wiec za duzo nie straci :) postaramy sie wyprawic mu tak Urodzinki zeby nie odczul braku rodzinki za bardzo ;/

      Usuń
  4. na blogu slubnym ktoras dziewczyna polecala tusz rimmela, wiec kupilam...okropny! masz racje! wywalilam go z radoscia. Ogolnie za rimmelem nie przepadam. ?oreal ma niezle tusze. Ja ekpery entuje i kupuje czesto nowe, ale zawsze mam i polecam HR..kosztuje jakies 25e- duzo, ale fajny naprawde. Szymus ma juz prawie roczek! ale zlecialo! 4 miesiace do rozwiazania?? JUZ??? to intensywny i bogaty dla Was czas..urodziny Twoje...Szymka...rocznica..dzidziuus :) -Fjnie :* la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj duzo sie bedzie dzialo teraz :) fakt :D

      Usuń
  5. U nas jeszcze 12 tygodni - równo 3 miechy :D ten czas strasznie szybko leci. Jakoś za szybko ostatnio. Tusz... ostatnio Loreal, ale muszę się wybrać po jakiś nowy w końcu. Teraz poluję na jakiś fajny, dyskretny lakier do pazurów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oOO to Wy chyba szykujecie sie na poczatku pazdziernika? Szok !!! :)

      Usuń
    2. Sareneczka - polecam Ci lakiery Golden Rose. Śliczne beże, lekkie róże. Szybko schną, są trwałe. Kosztują niewiele ponad 5 zł.

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes