sobota, 2 czerwca 2012

Życie

Szymcio :
Był taki :

A jest taki :


Jejku,ale ten czas leci. 9 i pól miesiąca ma moje Kochane Dziecię. Niesamowite jak szybko dorastają dzieci,jak stają się mądrzejsze z dnia na dzień, coraz większe i cudowniejsze... :) On jest tak słodki,że mogłabym go całować co sekundę. Takiej miłości nigdy nie zaznałam. Bez bicia jest u mnie na miejscu pierwszym,z resztą u Męża też...tak to już jest z dziećmi. Nie da się ich nie kochać!

Moje drugie szczęście mieszka sobie jeszcze w brzuszku i trochę tam pobędzie.
Póki co płeć jeszcze nieznana... dowiemy się za kilkanaście dni. Obstawiam Dziewczynkę,bo brzydką cerę mam no i czuję się mega nieatrakcyjnie.

Piękne jest życie Mamy!

4 komentarze:

  1. :* mam nadzieje, ze znajdziesz tutaj swoje miejsce ... milego pisania! bede Cie odwiedzac :) la

    OdpowiedzUsuń
  2. O gratuluję! I witam w nowym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Miniu, fajnie znów cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes