poniedziałek, 4 czerwca 2012

Stan blogoslawiony zwany inaczej ciaza

Dzisiaj bez znakow polskich,bo z pracy.
Stan - CIAZA :
Fajny ,bo :
- rosnie brzuszek,
- czuje sie motylki,
- pozniej kopniaczki,
- rosna piersi,
- czasami mozna poczuc sie atrakcyjnie,
- jest sie w blogoslawionym stanie ,czyli innym niz zawsze,
- kocha sie dziecko pomimo,iz jeszcze sie go nie widzialo na oczy,

Wkurzajacy,bo :
- moga wystapic nudnosci, mdlosci, zgaga, zawroty glowy, omdlenia,
- skacza hormony jak glupie (dzien bez klotni to dzien stracony),
- poczucie ,ze kg przybywa z dnia na dzien,
- wypryski, krew z nosa , opuchniete nogi oraz krwawiace dziasla i inne nieprzyjemne rzeczy,
- nadmierna sennosc lub w pozniejszym czasie bezsennosc,
- trudnosc w znalezieniu wygodnej pozycji do spania,


Dzisiaj jestem za stanem wkurzajacym. Jejku,nie potrafie sobie ze soba poradzic. Ciagle narzekam, krzycze na M. wszystko mnie denerwuje. W pracy krzywo sie usmiecham,bo nie chce mi sie tu byc,w  domu marze zeby wyjsc do pracy, dzidzia nie puka zle, puka to mi przeszkadza sie skupic :) jejku, ciezarnej kobiecie sie nie dogodzi,a juz myslalam,ze nie taka ze mnie 'Zolza' ,a tu masz ci los. Straszna jestem. Potem obiecuje sobie poprawe,ze bede milsza, lepsza, bardziej cierpliwa i znowu cos mi podniesie cisnienie i serce wali jak oszalale... egh... jedynie moj Syn nie wywiera na mnie negatywnych emocji i pomimo zabkowania moge z nim przebywac 24h.

Biedny ten moj Maz....

Wracam do pracy! do uslyszenia :)

A to moj 19 tygodniowy i 2 dniowy brzuchol :)

2 komentarze:

  1. hihi. dzidzia rośnie. czekamy na badania ;P i sie okaze kto sie tam chowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie podminowanoe miewam nie bedac nawet w tym cudnym, blogoslawionym stanie.. Byc kobieta :) la

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes