środa, 13 czerwca 2012

Już wiem...

Miałam pisać wczoraj,ale zabrakło mi czasu i sił.
W poniedziałek wieczorem w czasie pracy byłam  jakaś taka niespokojna i nerwowa.Jak się okazało intuicja mnie nie myliła. Wracając do domu zobaczyłam palące się światła i już wiedziałam,że Maluszek nie śpi. M. pow,że Szymcio ma 39,5' gorączki. Wystraszyłam się bardzo,bo pierwszy raz Młody miał wysoką temperaturę. Wczoraj cały dzień spędziłam na zbijaniu temperatury, robieniu zimnych okładów i spaniem z Maluśkim. Wczoraj też miałam jechać z M. do szpitala na USG,a Szymon miał jechać do Niani. Żadne z tych planów nie wypaliło,więc pojechałam sama. Strasznie się denerwowałam czy wszystko jest w porządku z dzidzią. Pani porobiła wszystkie wymiary, sprawdziła serducho, przepływ krwi i powiedziała,że dziecko jest idealne :) na koniec zapytała czy chciałabym znać płeć i serce podskoczyło mi do gardła ,gdy usłyszałam,że noszę w sobie CHŁOPCA ;) czyli brat 'bliźniak' dla Szymusia jak znalazł. I wiecie co? nawet nie jestem smutna czy zawiedziona, bo dla mnie najważniejsze to było usłyszeć : tak,dziecko jest zdrowe, rozwija się prawidłowo, rośnie prawidłowo...czego mi więcej trzeba? wiadomo ,super mieć córeczkę,ale czy ktoś mówi,że na dwójce musimy skończyć? P.S osobiście uważam,że tak,ale zobaczymy co przyniesie życie. Cieszę się jak jest... zastanawiamy się jednak nad zmianą imienia - myślę o Błażeju tylko zbytnio zdrobnień nie znam. Szymon będzie miał przyjaciela brata na całe życie. Będą mieli ten sam pokój, prawie ten sam wiek... jestem bardzo szczęśliwa! Najzabawniejsze jest to,że siostra też ma dwóch chłopaków,a co za tym idzie moja Mama będzie miała 4 wnuków i 0 wnuczek :)
Dzisiaj przejrzałam wór ubranek po Szymusiu, posegregowałam rozmiarowo i powoli zaczynam myśleć,że połowa ciąży już za mną.
Wracam do mojego Choruszka :(

Pozdrowienia!

5 komentarzy:

  1. W sumie najpierw zajrzałam na blog mamy a teraz tu :) powtarzam. Zdróóówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi chłopak:) chłopaki górą! U mnie w rodzinie same dziewczynki,może akurat u nas będzie inaczej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i podobnie jak Ty uważam, że zdrówko najważniejsze :) więc dla Ciebie, Dzidzi i Szymonka - duuuużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje! cuddowna wiadomosc! :* zdrowka dla Szymonka! La

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, niech Mały zdrowo rośnie :) A Duży zdrowieje!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes